Sabtu, 7 Februari 2009

KOMEN PELAWAT KE BLOG DR. M

By rakyatengah on February 6, 2009 11:34 AM
Assalamualaikum,
Apa ang terjadi di Perak amat menyakitkan hati saya selaku rakyat perak. Kehadiran seorang insan bernama Najib memporak perandakan negeri perak amat dikesali dan tidak akan dilupakan.
Negeri Perak hanya bernilai beberapa juta ringgit sahaja? amat-amat mengecewakan.

Selaku umat Islam saya amat bersyukur dan gembira kerana atas kesusahan yang berlaku sekarang ini, amat-amat membuatkan kami rasa begitu berserah dan bergantung kami kepadaNya. Doa dari saya dan rakan-rakan tidak putus-putus. Dan kami selaku insan kerdil redha atas apa yang terjadi. Tidakkah itu antara perkara baik untuk direnungi.

Tun pun lompat jugak cuma lompat luar kandang. Tapi tun masih pegang pagar kandang lagi. Tun Gegar-gegar sikit pagar kandang. Agak Agaknyalah tun dah tak masuk "kandang" lagi kot?. Kalau lompat balik rasa kena tendang keluar ja. Rakyat Perak yang pasrah dengan ketentuan Tuhan.

By waja64 on February 6, 2009 11:36 AM
DI MANA DIA ANAK KAMBING SAYA,ANAK KAMBING SAYA YANG NAMA NYA "SIRUL".

Tiada ulasan: